Pályázati felhívás a
Csokonai kiválósági ösztöndíj
azaz

elnyerésére
A díj alapítója* pályázatot hirdet a Csokonai kiválósági ösztöndíj enyerésére valamely területen tehetséges, a tehetségét a helyi közösségben használó diákok számára


Pályázati feltételek:
  • a pályázó a Tápszentmiklósi Csokonai Vitéz Mihály Általános Iskola felső tagozatos tanulója
  • a pályázó az. 5. évfolyamot már sikeresen elvégezte
  • tanulmányi eredmény igazolása (a bírálatnál a tantárgyak tanulmányi átlaga kerül figyelembe vételre)
  • az előző lezárt tanév tanulmányi átlaga elérte, vagy meghaladta 3,5-t
  • írásos pályamunka benyújtása, amelyben a tanuló bemutatkozik, és beszámol az általa végzett kiemelkedő tevékenységéről **
  • a pályázatához osztályfőnöki ajánlást csatol
  • pályázatához szülői beleegyező nyilatkozatot csatol
A bírálatnál előnyt jelent:
  • tanulói többlet teljesítések (pl. tantárgyi dicséret)
  • tanulmányi versenyeken való részvétel
  • kiemelkedő sportteljesítmény
  • közösségi szerepvállalás
(ezeket az írásos pályázatban kell bemutatni)


Díjazás:
a pályázaton 1 diák elnyerheti az alapító egyszeri ösztöndíját 49.999.-Ft értékben.
A díj a tanévzáró ünnepély keretében kerül átadásra.
A pályázat benyújtása:
a Pályázatokat írásban kell benyújtani minden év március 31-ig.
A benyújtás történhet papír alapon és emailben is a csokonaisuli@gmail.com címre, a tárgyban a BB-díj megjelölésével

A benyújtást követően a bíráló bizottság a pályamunkákat megismeri, értékeli és a pályázókat április 1-30. közötti időszakban szóbeli fordulóra hívja be, ahol a pályázók prezentáció*** formájában is bemutatják tevékenységüket.


*a pályázat alapítója: Bárfai Bálint. A bíráló bizottságot az alapító és az iskola delegálja

** a tanuló valamilyen képességét szűkebb vagy tágabb közössége számára fordította, pl.
  • kiemelkedő idegen nyelvi készségű tanuló fiatalabb társát korrepetálta;
  • kiemelkedő zenei vagy táncos tehetséggel rendelkező tanuló helyi rendezvényen fellépett;
  • kiemelkedő képzőművészeti tehetségű  tanuló alkotást készített valamilyen fontos eseményről;
  • kiemelkedő közösségi szervezőkészséggel rendelkező tanuló helyileg fontos ügyet felkarolt, abba diáktársait bevonta;
  • irodalmi tehetséggel rendelkező tanuló saját alkotásait helyi rendezvényen bemutatta;
A fenti leírás pusztán gondolatébresztő. Bármely más területen elért kiemelkedő teljesítmény alapja lehet a pályázatnak.

*** a prezentáció történhet élő szóban vagy ppt-vel